‘Het was een goede beurs’, vertelt Chris van der Deijl, verantwoordelijk voor Marketing en Verkoopsturing bij van den Berg Transporttechniek.’Veel offerteaanvragen en leads, volgende week zullen we zien wat deze beurs in eerste instantie heeft opgeleverd.’
Live support
Ook het pas geïntroduceerde live support bleek een groot succes tijdens TIV. Via https://demag.nl/ kan iedereen met vragen zich sinds deze maand wenden tot de hulp van een medewerker van van den Berg Transporttechniek. Via de banner ‘LiveSupport’ kan de bezoeker direct een chat aangaan. Van der Deijl: ‘Ik heb hier op de beurs ook live vragen beantwoord van mensen die hier bijvoorbeeld niet aanwezig konden zijn. Er wordt gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om live advies in te winnen. Het blijkt veel laagdrempeliger te zijn dan telefonisch een vraag stellen.’
Dinsdag 6 september: Mariska Bleyemberg van firma TGS
Woensdag 7 september: Marloes Mensinck van firma Siboma
Donderdag 8 september: Geert van der Dong van firma Orion
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…