‘Het was een goede beurs’, vertelt Chris van der Deijl, verantwoordelijk voor Marketing en Verkoopsturing bij van den Berg Transporttechniek.’Veel offerteaanvragen en leads, volgende week zullen we zien wat deze beurs in eerste instantie heeft opgeleverd.’
Live support
Ook het pas geïntroduceerde live support bleek een groot succes tijdens TIV. Via https://demag.nl/ kan iedereen met vragen zich sinds deze maand wenden tot de hulp van een medewerker van van den Berg Transporttechniek. Via de banner ‘LiveSupport’ kan de bezoeker direct een chat aangaan. Van der Deijl: ‘Ik heb hier op de beurs ook live vragen beantwoord van mensen die hier bijvoorbeeld niet aanwezig konden zijn. Er wordt gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om live advies in te winnen. Het blijkt veel laagdrempeliger te zijn dan telefonisch een vraag stellen.’
Dinsdag 6 september: Mariska Bleyemberg van firma TGS
Woensdag 7 september: Marloes Mensinck van firma Siboma
Donderdag 8 september: Geert van der Dong van firma Orion
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…