IMpact Retail benoemt Alfred Rijk tot Formulemanager van de elektronicaketen PrijsTopper. Rijk is aangenomen om het succes van de snelst groeiende Nederlandse elektronicawinkelketen te continueren en te vergroten. Aan het begin van 2008 telde PrijsTopper 29 filialen, in december 2008 wordt de 40ste vestiging geopend. Om dit succes voort te zetten, richt Rijk zich onder andere op de groei in het retailkanaal.
Voordat Rijk in dienst kwam bij IMpact Retail, was hij Manager Buying & Merchandising bij Kijkshop. Hier was hij samen met het overige management verantwoordelijk voor het verkoopklaar maken van Kijkshop. Daaraan voorafgaand werkte Rijk bij Albert Heijn als Category Manager en bij Ahold als Senior Buying Manager.
De sterke groei van PrijsTopper hangt samen met het vestigingsbeleid. IMpact Retail opent filialen in steden vanaf dertigduizend inwoners en in panden met meer dan 500 vierkante meter vloeroppervlakte. Deze liggen altijd op een toegankelijke weg naar het centrum. Rijk is verantwoordelijk voor de strenge formulebewaking waarmee PrijsTopper zich weet te onderscheiden als discounter op het gebied van consumentenelektronica.