Jungheinrich wint marketingprijs Logistica

Foto van: De redactie
Geplaatst door De redactie

Jungheinrich heeft een award gekregen voor haar ‘bezoekersmarketing’ rondom de vakbeurs Logistica 2015 in de Jaarbeurs Utrecht. De Al­phense onderneming wist met haar marketingcampagne met afstand de meeste bezoekers te genereren. Het is de derde achtereenvolgende keer dat Jungheinrich de prijs wint.

De award werd bij de afsluiting van de beurs uitgereikt door Martijn de Weerd, brandmanager Logistica, en Nils Cramer, accountmanager bij Jaarbeurs. Gemeten naar voorregistraties realiseerde Jungheinrich ruim een kwart meer bezoek dan de nummer twee en meer dan 2,5 keer zoveel als de nummer drie. Het bedrijf had een uitgebreide campagne opgezet om relaties uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek op haar stand.

Die stand stond dit jaar in het teken van ‘connect’. Enerzijds zinspeelde de warehousespecialist daarmee op het persoonlijke contact in, anderzijds sloeg het thema op de groeiende connectiviteit, automatisering en integratie in het magazijn. Meest centraal stond echter de verbinding met de bedrijfsdoelstelling van bezoekers. Jungheinrich pakte uit met veel innovatieve ideeën en oplossingen voor het realiseren van meer veiligheid, kostenbesparingen of juist beter gewaarborgde processen.