Column Kasper Weigand: Magazine

Foto van: De redactie
Geschreven door De redactie

In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met nieuwsbrieven, tijdschriften, brancheberichten, noem maar op. Vraag & Aanbod brengt al zo’n 126 jaar relevante informatie bij de doelgroep. In de vorm van advertenties, redactionele verhalen, marktprijzen, columns en advies. Maar in dit drukke landschap blijft het belangrijk goed na te denken over welke koers we moeten varen.

Tags:

Een ingrijpende ontwikkeling eind jaren ‘90 was uiteraard de opkomst van het internet, dat ineens een wereld aan informatie toegankelijk maakte voor iedereen die daar even tijd voor vrij wilde maken. Maar tijd is geld, en de behoefte aan een gedrukte krant, met actueel nieuws en achtergronden, verdween niet zomaar. In de afgelopen 25 jaar werd het internet gestructureerder en professioneler. Met de komst van AI naar onze laptops en telefoons nam de ontwikkeling weer een vlucht.

Voor 2025 denken we als uitgeverij Mybusinessmedia dat de tijd rijp is voor een nieuwe stap. Volgend jaar verschijnt Vraag & Aanbod, na 126 jaar, niet langer als krant maar als magazine, met daarnaast een belangrijke rol voor het online platform. Het magazine reserveren we voor interviews, bedrijfsreportages, achtergronden, ondernemerszaken, beursverslagen en inspiratieartikelen. Online blijft op www.vraagenaanbod.nl een prominente rol voor het actuele nieuws behouden, en ook de artikelen uit het magazine zijn daar uiteraard te lezen. Het wordt een alomvattend platform met nieuws, artikelen, branchegidsen, marktprijzen en wie weet wat we nog in petto hebben.  

We zetten in op kwaliteit. Ondernemen in de maakindustrie – wat heb je daarvoor nodig anno vandaag de dag? Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar er zijn ook algemene stelregels. Kennis van de markt waarin je actief bent bijvoorbeeld. Hoe pakt mijn concullega-bedrijf het aan? Hoe ga je om met personeelsvraagstukken? Interessante vragen die we volgend jaar gaan behandelen. Ons motto is kennis, groei & verbinding. Kennis van de markt, groei van de ondernemingen in de maakindustrie, en verbinding met elkaar. Wij gaan ervoor! Gaat u met ons mee?  

Tags:

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *