Omron lanceert aftersales-platform

Foto van: De redactie
Geplaatst door De redactie

Omron lanceert met myOmron.com een aftersales-platform. Dit platform is gevuld met informatie voor gebruikers van Omron-apparatuur voor industriële automatisering.

Met de eenvoudige inschrijving en duidelijke vraag- en antwoordfuncties voorziet myOmron de gebruikers van pro-actieve kennis en maakt het de informatie in de databases nog beter bereikbaar.

Kennisdatabase

Op zijn eenvoudigst is myOmron de locatie van myKnowledge, een interactieve intelligente kennisdatabase die online deskundig materiaal bevat. myKnowledge bevat artikelen over industriële automatisering. Elk artikel kan automatisch vertaald worden in bijna elke taal. Hiermee komt de informatie wereldwijd beschikbaar.

myQuestions

Voor geregistreerde gebruikers voorziet myOmron ook in myQuestions. Het gaat hier om een e-mail- en kennisdatabase-ondersteuningssysteem dat online communicatie regelt via een helpdesk met Omrons engineers. De myQuestions e-maildienst is geïntegreerd met de lokale Omron-helpdesk en geeft klanten de mogelijkheid om de status van hun vraag te volgen. Verder bevat het systeem een abonnementsdienst die berichten over geselecteerde onderwerpen verstuurt.