Bedrijven kunnen zich aanmelden voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Dit is een prijs voor het meest inspirerende marketinginitiatief van de bouwkolom. Alle bedrijven met een innovatief marketingconcept maken kans. Op 16 september wordt hij tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst uitgereikt.
De BouwKennis Marketing Jaarprijs is het podium om vernieuwende marketingconcepten aan collega’s uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector te presenteren. Meedoen aan deze verkiezing is gratis en levert veel free publicity op binnen de uitgaven van BouwKennis.
Second Bloom
De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. De jaarprijs is bovendien erkenning van vakcollega’s. Vorig jaar eindigde Heijmans Vastgoed en Woningbouw op de eerste plek met het project Second Bloom.
Aanmelden kan tot en met 18 juni 2010. Op de congreswebsite www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl staat onder andere het inschrijfformulier met uitleg over deelname.
Elevator pitch
Uit alle inzenders voor de prijs worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier drie finalisten uit. Deze mogen zich tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 16 september aan de bezoekers presenteren. Vervolgens vellen een gerenommeerde jury en de bezoekers van de jaarbijeenkomst samen het eindoordeel.