De beursorganisatie van Elektrotechniek België gaat de exposantenwerving intensiveren. Daartoe is het salesteam uitgebreid met Mario Dejeagher. Hij was eerder als key account manager negen jaar werkzaam bij PMG Zedelgem.
Elektrotechniek België is de eerste vrucht van BeFair Media, de nieuwe joint-venture waarin VNU Exhibitions Europe en FISA samenwerken. De perfect tweetalige Dejeagher zal ook worden ingezet bij de bezoekerswerving van VSK België en andere, nieuwe initiatieven van BeFair Media.
Leadmarketing van hoog niveau
Dejeagher zal initieel werken vanuit zijn kantoor in Aalter. Hij is geen onbekende in de beurzenwereld. Hij was eerder werkzaam voor Modito / Mo production Aalter, uitgever van vakbladen en organisator van beurzen. Dejeagher heeft hoge verwachtingen van zijn nieuwe job: ‘Het medium beurs biedt bedrijven bijna onbegrensde mogelijkheden hun marketing te professionaliseren. Er is geen medium waar je zo intensief met klanten kunt communiceren. Inmiddels is het medium zo geëvolueerd dat er sprake is van leadmarketing van hoog niveau. Een beurs biedt geen vierkante meters, maar leads. Dat is de boodschap die ik bij mijn relaties achterlaat.’