Met ruim zeventig deelnemers werd de Vraag en Aanbod workshop ‘Omzet scoren met Google’ afgelopen dinsdag voorafgaand aan de Metavak goed bezocht. De uitleg van SEO- en SEM-specialist Henk Meijerink van MYbusinessmedia was voor de één een update en voor de ander een eyeopener.
Wat zijn de juiste keywords voor mijn website, hoe kom je daarachter en hoe zorg je dat ze op de goede plek terugkomen? Op deze en meer vragen kregen de aanwezigen bij de workshop ‘Omzet scoren met Google’ antwoord.
Marketeer Rutger Terwel van MYbusinessmedia: ‘Je merkt dat het een hot item is in onze branche en dat veel ondernemers worstelen met de vraag hoe zij hun bedrijf online goed op de kaart kunnen zetten.’
Kermad Machinebouw
Jeroen Kop van Kermad Machinebouw, bouwer van industriële reinigingsmachines, deed de nodige nieuwe kennis op: ‘Ik vond het een erg zinvolle workshop. Je krijgt een aantal concrete handvatten. Handig voor ons, want we onderhouden zelf onze website. Een voorbeeld? Dat je foto’s op de site een goede naam geeft en dat een duidelijke index van productnamen en merknamen erg belangrijk is.’