‘De contacten met de klant lopen vaak via de telefoon, de e-mail of er wordt een bezoek gebracht aan de bedrijven. Om nu eens op een andere manier de klanten te ontmoeten en te spreken, hebben we het idee uitgewerkt om een klantevent te organiseren, gekoppeld aan onze sponsoring van de Westfield racecup. En het beste contact is in mijn beleving nog steeds het persoonlijke contact. Dit tezamen met de snelheid van het racen en de bijbehorende emotie leek ons een mooie ambiance om onze relaties in te ontvangen. Dit bleek ook uit de reacties van onze relaties, ze hebben allemaal een fantastische dag gehad.’
De gehele zondag konden de klanten ervaren wat het is om te racen op het circuit van Zandvoort. In diverse raceauto’s konden de relaties meerijden met Wijnhold Wijnholds, Wijnhold Pruis, Daniel Sandifort en de zoon van Wijnholds, Tom.
ABUS Kraansystemen reed in twee Westfields, een BMW en een Dacia Logan. Een van de coureurs, Daniel Sandifort, is overigens zelf wedstrijdcoureur in de racecup van Westfield.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…