Directeur Wim Hermans van Van den Berg Transporttechniek heeft nog een nieuwe ontwikkeling te melden op het gebied van service aan kranen. ‘We willen de service richting klanten gaan concretiseren, Hiervoor krijgt de klant een inlogcode voor onze internetsite, waarmee hij de gehele historie van de kraan in beeld krijgt. Over bijvoorbeeld het onderhoud, het beheer en de kosten. Bij storingen is te zien waar de monteur zich bevindt en wanneer hij aanwezig is. Dit moet tijdwinst opleveren bij een eventuele storing.’
Het klantendashboard zal over ongeveer een half jaar operationeel zijn, zo liet Hermans op de TIV weten.
De kalendergecorrigeerde productie van de Nederlandse industrie was in september 3,3 procent lager dan in…
Technologische innovaties in hightech en precisietechnologie worden steeds complexer, waardoor internationale samenwerking essentieel is. Op…
Hitma heeft een samenwerking opgezet met het Zwitserse Distran, specialist in draagbare ultrasone lekdetectieapparatuur. Deze…
Holland High Tech en Regieorgaan SIA lanceren 'MKB Call Hightech 2024', gericht op innovatieve projecten…
Circulaire scheepsbouw, zero uitstoot in de scheepvaart of over goede data beschikken? De maritieme maaksector…
EAZ Wind, een bouwer van bedrijfswindmolens, is vorige week failliet verklaard. Het bedrijf kende tijdens…