Directeur Wim Hermans van Van den Berg Transporttechniek heeft nog een nieuwe ontwikkeling te melden op het gebied van service aan kranen. ‘We willen de service richting klanten gaan concretiseren, Hiervoor krijgt de klant een inlogcode voor onze internetsite, waarmee hij de gehele historie van de kraan in beeld krijgt. Over bijvoorbeeld het onderhoud, het beheer en de kosten. Bij storingen is te zien waar de monteur zich bevindt en wanneer hij aanwezig is. Dit moet tijdwinst opleveren bij een eventuele storing.’
Het klantendashboard zal over ongeveer een half jaar operationeel zijn, zo liet Hermans op de TIV weten.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…