Weinig contacten en weinig interesse voor de presentatie van het bedrijf op de beursvloer. Tot een half jaar terug het bedrijf gebeld werd door een Duitse OEM’er die graag een afspraak wilde maken voor een bezoek. De persoon was niet bekend dus werd gevraagd hoe hij bij dit bedrijf kwam. En dat zorgde toch voor enige verbazing.
De persoon had die bewuste beurs zelf niet bezocht, maar wel een goede bekende van hem. Deze had een reclamepennetje meegenomen en wist nog om welk bedrijf het ging. De heren raakten met elkaar in gesprek en zo kwam het probleem waar het bedrijf mee kampte aan de oppervlakte.
De bekende herinnerde zich de pen en het Nederlandse bedrijf en nam subiet contact op met het thuisfront om de bewuste reclamepen op te duikelen. Uiteindelijk leidde dit tot een fraaie, commercieel interessante opdracht.
Zo zien we maar weer dat het soms heel vreemd kan lopen, een beursdeelname die in eerste instantie tot niets leidt, brengt uiteindelijk toch nog een opdracht binnen.
Hoe zeggen we dat ook al weer? Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, toch?
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…