Weinig contacten en weinig interesse voor de presentatie van het bedrijf op de beursvloer. Tot een half jaar terug het bedrijf gebeld werd door een Duitse OEM’er die graag een afspraak wilde maken voor een bezoek. De persoon was niet bekend dus werd gevraagd hoe hij bij dit bedrijf kwam. En dat zorgde toch voor enige verbazing.
De persoon had die bewuste beurs zelf niet bezocht, maar wel een goede bekende van hem. Deze had een reclamepennetje meegenomen en wist nog om welk bedrijf het ging. De heren raakten met elkaar in gesprek en zo kwam het probleem waar het bedrijf mee kampte aan de oppervlakte.
De bekende herinnerde zich de pen en het Nederlandse bedrijf en nam subiet contact op met het thuisfront om de bewuste reclamepen op te duikelen. Uiteindelijk leidde dit tot een fraaie, commercieel interessante opdracht.
Zo zien we maar weer dat het soms heel vreemd kan lopen, een beursdeelname die in eerste instantie tot niets leidt, brengt uiteindelijk toch nog een opdracht binnen.
Hoe zeggen we dat ook al weer? Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, toch?
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
De wereldwijde staalproductie liet in oktober een stijging zien van 1,0 procent ten opzichte van…
De ambitieuze plannen van staalgigant ArcelorMittal om haar Europese fabrieken te vergroenen, komen voorlopig op…
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in…
Specialist in AGV-oplossingen Kumatech heeft deze maand zijn eerste zelfrijdende counterbalanced forklift afgeleverd bij een…
Minister Beljaarts van Economische Zaken trekt twee miljoen euro subsidie uit voor het stimuleren van innovaties die de…
Bij de behandeling van het Belastingplan is een amendement van CDA, CU, VVD, BBB en…