Maar goed, de reacties en vragen die we hierover ontvingen, maakten mij feitelijk wel bewust van de waarde van de content die we aanbieden. De schrootprijzen dus. Al jarenlang informeren we de markt over de prijzen hiervan. Dat doen we niet alleen, nee, met behulp van circa twintig schroothandelaren. Daar zijn we uiteraard blij mee omdat het inzicht geeft in de prijzen en de handel van de materialen.
Maar dit bracht me wel op het volgende. Voor de maakbedrijven geldt in principe hetzelfde. Uniek zijn met een bepaald product op proces, het maakt je als ondernemer onderscheidend. Ook in de markt zal dit gaan rondzingen. En dan met een positieve klank. Zo van: bij dat bedrijf moet je zijn, ze hebben voor jou de oplossing. Maar voor het zover is, moet je dit als ondernemer ook breder in de markt bekend maken, ten minste dat helpt over het algemeen wel.
Komt dat nu even mooi uit, we kunnen u hierbij ondersteunen. Niet alleen op papier – elke week – maar ook via het internet – 24/7. Dat blijven we doen, wat mij betreft tot in de eeuwigheid.
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…