Bouwbedrijf Haafkes wint BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011

Het BtB-concept heeft gescoord in Almere, waar na een landelijke inschrijving op 23 van de zestig kavels BtB-starterswoningen zijn gebouwd door de mkb-bouwer uit Goor.

Met beperkte middelen (zero budget marketing) heeft het bedrijf woningen kunnen bouwen in het ambitieuze IBBA-project in Almere voor collectief particulier opdrachtgeverschap. Geen enkele woning is hetzelfde, ze variëren in indeling en gevelopbouw.

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwsector om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Dit jaar ging na een spannende stemronde de prijs naar Haafkes met het BtB concept: De andere finalisten waren Knauf Insulation met EASY, ABB & Draka met Clixys. Eerder won Haafkes ook de Pioneering Award 2010 voor het innovatieve bouwconcept.

 

De redactie

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

2 dagen ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

2 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

3 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

3 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

3 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

3 dagen ago