Bouwbedrijf Haafkes wint BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011

Het BtB-concept heeft gescoord in Almere, waar na een landelijke inschrijving op 23 van de zestig kavels BtB-starterswoningen zijn gebouwd door de mkb-bouwer uit Goor.

Met beperkte middelen (zero budget marketing) heeft het bedrijf woningen kunnen bouwen in het ambitieuze IBBA-project in Almere voor collectief particulier opdrachtgeverschap. Geen enkele woning is hetzelfde, ze variëren in indeling en gevelopbouw.

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwsector om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Dit jaar ging na een spannende stemronde de prijs naar Haafkes met het BtB concept: De andere finalisten waren Knauf Insulation met EASY, ABB & Draka met Clixys. Eerder won Haafkes ook de Pioneering Award 2010 voor het innovatieve bouwconcept.

 

De redactie

Recent Posts

FME: ‘Kabinet heeft oog voor uitdagingen ondernemers’

Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…

19 uur ago

AWVN: ‘Arbeidsmarktkrapte krijgt terecht prioriteit’

Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…

19 uur ago

Online spreekuur over cyberveiligheid

Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…

21 uur ago

Gratis digitale pocketguide voor de WoTS

MYBusinessmedia heeft een digitale pocketguide voor de Wots samengesteld. De gratis gids biedt een handig…

22 uur ago

Metaalunie: ‘Toekomst van mkb-maakindustrie vraagt om daadkracht’

'Koninklijke Metaalunie is blij met veel aandachtspunten van het kabinet, zoals het inzetten op een…

24 uur ago