De BouwKennis Marketing Jaarprijs is het podium om vernieuwende marketingconcepten aan collega’s uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector te presenteren. Meedoen aan deze verkiezing is gratis en levert veel free publicity op binnen de uitgaven van BouwKennis.
De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. De jaarprijs is bovendien erkenning van vakcollega’s. Vorig jaar eindigde Heijmans Vastgoed en Woningbouw op de eerste plek met het project Second Bloom.
Aanmelden kan tot en met 18 juni 2010. Op de congreswebsite www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl staat onder andere het inschrijfformulier met uitleg over deelname.
Uit alle inzenders voor de prijs worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier drie finalisten uit. Deze mogen zich tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 16 september aan de bezoekers presenteren. Vervolgens vellen een gerenommeerde jury en de bezoekers van de jaarbijeenkomst samen het eindoordeel.
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…