De BouwKennis Marketing Jaarprijs is het podium om vernieuwende marketingconcepten aan collega’s uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector te presenteren. Meedoen aan deze verkiezing is gratis en levert veel free publicity op binnen de uitgaven van BouwKennis.
De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. De jaarprijs is bovendien erkenning van vakcollega’s. Vorig jaar eindigde Heijmans Vastgoed en Woningbouw op de eerste plek met het project Second Bloom.
Aanmelden kan tot en met 18 juni 2010. Op de congreswebsite www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl staat onder andere het inschrijfformulier met uitleg over deelname.
Uit alle inzenders voor de prijs worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier drie finalisten uit. Deze mogen zich tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 16 september aan de bezoekers presenteren. Vervolgens vellen een gerenommeerde jury en de bezoekers van de jaarbijeenkomst samen het eindoordeel.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…