De drie bedrijven strijden op 8 april in het AFAS Theater Da Vinci om de prestigieuze prijs die dit jaar voor de eerste keer wordt uitgereikt. Volgens de jury toonden de beste drie vandaag in hun presentaties aan dat er een koppeling is tussen social media en de organisatiedoelen, hadden de bedrijven duidelijk marketing- en communicatiedoelen, een heldere strategie, was social media goed geborgd in de organisatie en weten ze met social media resulaten te halen.
De Nr 1 mag zich een jaar lang ‘Best in class social media company’ noemen en krijgt een cheque van 5.000 euro ter beschikking gesteld door Quel. Dit bedrag kan worden besteed aan online-marketing, afgestemd op de beoogde marketingdoelen van de prijswinnaar.
Op 8 april valt tijdens het ook de beslissing over de publieksprijs. Iedereen kan dus tot die datum op Breekplatenspecialist stemmen via de website van IndustrialSocialMedia
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…