De drie bedrijven strijden op 8 april in het AFAS Theater Da Vinci om de prestigieuze prijs die dit jaar voor de eerste keer wordt uitgereikt. Volgens de jury toonden de beste drie vandaag in hun presentaties aan dat er een koppeling is tussen social media en de organisatiedoelen, hadden de bedrijven duidelijk marketing- en communicatiedoelen, een heldere strategie, was social media goed geborgd in de organisatie en weten ze met social media resulaten te halen.
De Nr 1 mag zich een jaar lang ‘Best in class social media company’ noemen en krijgt een cheque van 5.000 euro ter beschikking gesteld door Quel. Dit bedrag kan worden besteed aan online-marketing, afgestemd op de beoogde marketingdoelen van de prijswinnaar.
Op 8 april valt tijdens het ook de beslissing over de publieksprijs. Iedereen kan dus tot die datum op Breekplatenspecialist stemmen via de website van IndustrialSocialMedia
De Nederlandse economie heeft wel eens betere tijden gekend, maar daar was op de Metavak…
Er is nu en in de toekomst fysieke ruimte voor werk en economie nodig. Het…
Baykal Nederland, onderdeel van Second Owner, is sinds een jaar de verdeler van de Turkse…
Lastafelshop, dat sinds 2017 een sterke groei doormaakte, heeft recent een lasrobot in gebruik genomen…
Personenvervoerder Arriva heeft 157 nieuwe elektrische bussen besteld bij VDL Bus & Coach, de divisie…
Ongeacht de uitslag van de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen, blijft de Verenigde Staten een belangrijke handelspartner…