Cadmes presenteerde ook een aantal nieuwe ontwikkelingen van haar hand. Zoals MyCadmes, het vernieuwde klantenportaal en door Cadmes ontwikkelde PDM-tools zoals een Category Wizard, Batchplot of Erp integratie. Cadmes biedt met MyCadmes haar klanten met onderhoudscontract een volledige servicewebsite aan. Renso Kuster, als Manager Operations verantwoordelijk voor MyCadmes: ‘Klanten kunnen via deze website applicatiegerelateerde vragen stellen of direct van de helpdeskservice gebruikmaken. Bovendien is er op de site een grote knowledge base aangelegd waarin eenvoudig naar oplossingen voor de meest voorkomende problemen gezocht kan worden.’ Het is echter niet alleen een mogelijkheid voor klanten om met Cadmes in contact te komen, ook gebruikers kunnen onderling ideeën uitwisselen en elkaar om hulp vragen.
Tot slot is via MyCadmes een set van meer dan dertig servicetools te downloaden, MyCadTools. ‘Die werken dertig dagen in trial modus’, zegt Kuster. ‘Daarna kan de gebruiker deze aanschaffen. Deze set van add-ons maakt het dagelijks werken met SolidWorks aanzienlijk eenvoudiger. Eén van de tools is de MyCadmes Pane. Een scherm die direct toegang geeft tot de nieuwe serviceomgeving. Ook als de trialversie niet wordt verlengd, blijft deze tool gratis actief zodat klanten altijd direct toegang hebben tot MyCadmes.’
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…