De Euroflex is een economische versie van de Flexitrailer en hierdoor de vervanger van de ‘achterschuiver’. De nieuwste D-TEC vondst heeft méér mogelijkheden dan de Flexitrailer. Vooral de sterk verbeterde aslastverdeling springt in het oog. ‘In combinatie met de buitengewoon gunstige aanschafprijs zorgt dit voor een bijzonder lage kilometerkostprijs,’ licht Jan van Velthuizen van D-TEC toe.
Maximaal 27 ton
De Euroflex is speciaal ontwikkeld voor het vervoer van 40ft, 45ft, 2x20ft en 1x 20ft containers. De Euroflex kan 20ft box containers centraal vervoeren tot een maximaal gewicht van 27 ton.
Naast de Euroflex lanceert D-TEC ook een nieuw 20 en 30 ft tankchassis: de Tankmaster. Het betreft een bijzonder solide tankchassis met een zeer laag eigen gewicht. Hierdoor kan de Tankmaster probleemloos een tankcontainer tot 38 ton vervoeren.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…