De acht deelnemende bedrijven verdeeld over zes locaties, mochten ruim 800 bezoekers verwelkomen. ‘De kracht van de Demoweek is de laagdrempeligheid en daarnaast de gemoedelijke sfeer. Bovendien hebben de medewerkers van de deelnemende bedrijven veel tijd voor de bezoekers en dat is op een beurs als bijvoorbeeld Technishow wel even anders’, vertelt Ingrid Coffeng voorzitter van Demoweek en werkzaam bij het eveneens deelnemende Dymato.
Verder stelt ze vast dat fabrikanten erg ver zijn op het gebied van Industry 4.0 maar dat het bij de bedrijven er nog wel wat aan schort. ‘Maar wij zijn er voor om dit aan de markt duidelijk te maken. Dat doen we niet alleen tijdens de Demoweek vierdaagse, maar zeker ook er voor en er na. De samenwerking tussen de acht bedrijven houdt dan ook niet op na deze week.’
Volgende week meer in de uitgave Vraag en Aanbod, week 13
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…