Met de slogan ‘Visit the future’ slaat easyFairs een nieuwe weg in en richt zij zich op een makkelijke en inspirerende ervaring, voor zowel exposanten als bezoekers. De nieuwe slogan is gebaseerd op easyFairs‘ doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst, een onmisbare aanvulling binnen tal van industrieën. Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo zijn veel beurswebsites aangepast aan de nieuwe, aantrekkelijke vormgeving en is er een verscheidenheid aan extra online features en diensten toegevoegd.
Door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant zijn de websites gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden. Intern vonden er ook een aantal veranderingen plaats. Het Easyfairs management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn: Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland), Benelux (België en Nederland), DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk), UK & Ierland en Spanje. De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…