‘Aan al onze standaardproducten en innovatieve oplossingen hangen bijzondere Heras-specificaties. Denk aan iets eenvoudigs als maatvoering of de dikte van de zinklaag tot aan de complexe productdetails van aandrijvingen. Door dit goed te omschrijven en inzichtelijk te maken, conform de diverse besteksystemen waarmee onze klanten werken, maken we hen het werk een stuk gemakkelijker’, zegt Peter van den Hoven, productmanager bij Heras.
De nieuwe bestekservice werd eind 2009 als preview onder de aandacht gebracht van bestekschrijvers. Heras daagde hen met een prijsvraag uit door de verbeterde service te navigeren op zoek naar de juiste antwoorden op vier vragen. Ruim honderd deelnemers vulden de vragenlijst in. Drie deelnemers wonnen een TomTom Europe XL navigatiesysteem.
Tata Steel Nederland moet in het eerste kwartaal van 2025 opnieuw stevig de broekriem aanhalen.…
Met 370 deelnemers was de Precisiebeurs al in mei uitverkocht. Beursorganisator Mikrocentrum, het verbindende platform…
Het Amerikaanse SurfacePrep heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek…
Metaalbedrijf Van Schijndel Metaal en Elektrolas, beide uit Noord-Brabant, hebben een onbemande laserlascel ontwikkeld die…
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…