‘Aan al onze standaardproducten en innovatieve oplossingen hangen bijzondere Heras-specificaties. Denk aan iets eenvoudigs als maatvoering of de dikte van de zinklaag tot aan de complexe productdetails van aandrijvingen. Door dit goed te omschrijven en inzichtelijk te maken, conform de diverse besteksystemen waarmee onze klanten werken, maken we hen het werk een stuk gemakkelijker’, zegt Peter van den Hoven, productmanager bij Heras.
De nieuwe bestekservice werd eind 2009 als preview onder de aandacht gebracht van bestekschrijvers. Heras daagde hen met een prijsvraag uit door de verbeterde service te navigeren op zoek naar de juiste antwoorden op vier vragen. Ruim honderd deelnemers vulden de vragenlijst in. Drie deelnemers wonnen een TomTom Europe XL navigatiesysteem.
In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met…
De Europese staalmarkt ziet zich geconfronteerd met aanhoudende tegenwind. Door een combinatie van teruglopende vraag,…
Het bestuur van Vereniging High Tech NL heeft Eric-Mark Huitema aangesteld als nieuwe algemeen directeur.…
Dit jaar viert Dormac CNC Solutions, technologiepartner voor de Nederlandse verspaning, zijn zeventigjarig bestaan. Het…
De metaalafdeling van EMCO-groep, een sociaal werkleerbedrijf uit Emmen, heeft recent een nieuwe kantbank van…
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…