Eenvoudige nieuwe Heras bestekservice online

‘Aan al onze standaardproducten en innovatieve oplossingen hangen bijzondere Heras-specificaties. Denk aan iets eenvoudigs als maatvoering of de dikte van de zinklaag tot aan de complexe productdetails van aandrijvingen. Door dit goed te omschrijven en inzichtelijk te maken, conform de diverse besteksystemen waarmee onze klanten werken, maken we hen het werk een stuk gemakkelijker’, zegt Peter van den Hoven, productmanager bij Heras.

 

Prijsvraag

De nieuwe bestekservice werd eind 2009 als preview onder de aandacht gebracht van bestekschrijvers. Heras daagde hen met een prijsvraag uit door de verbeterde service te navigeren op zoek naar de juiste antwoorden op vier vragen. Ruim honderd deelnemers vulden de vragenlijst in. Drie deelnemers wonnen een TomTom Europe XL navigatiesysteem.

De redactie

Recent Posts

Tata Steel zet in op extra bezuinigingen voor toekomstbestendigheid

Tata Steel Nederland moet in het eerste kwartaal van 2025 opnieuw stevig de broekriem aanhalen.…

5 uur ago

ASML en Duitse automotive centraal op Precisiebeurs

Met 370 deelnemers was de Precisiebeurs al in mei uitverkocht. Beursorganisator Mikrocentrum, het verbindende platform…

6 uur ago

Amerikaanse SurfacePrep neemt Leering uit Hengelo over

Het Amerikaanse SurfacePrep heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek…

7 uur ago

Brabants metaalbedrijf en Electrolas vinden onbemande laserlascel uit

Metaalbedrijf Van Schijndel Metaal en Elektrolas, beide uit Noord-Brabant, hebben een onbemande laserlascel ontwikkeld die…

7 uur ago

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

3 dagen ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

4 dagen ago