Eenvoudige nieuwe Heras bestekservice online

‘Aan al onze standaardproducten en innovatieve oplossingen hangen bijzondere Heras-specificaties. Denk aan iets eenvoudigs als maatvoering of de dikte van de zinklaag tot aan de complexe productdetails van aandrijvingen. Door dit goed te omschrijven en inzichtelijk te maken, conform de diverse besteksystemen waarmee onze klanten werken, maken we hen het werk een stuk gemakkelijker’, zegt Peter van den Hoven, productmanager bij Heras.

 

Prijsvraag

De nieuwe bestekservice werd eind 2009 als preview onder de aandacht gebracht van bestekschrijvers. Heras daagde hen met een prijsvraag uit door de verbeterde service te navigeren op zoek naar de juiste antwoorden op vier vragen. Ruim honderd deelnemers vulden de vragenlijst in. Drie deelnemers wonnen een TomTom Europe XL navigatiesysteem.

De redactie

Recent Posts

Column Kasper Weigand: Magazine

In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met…

3 uur ago

Europese staalmarkt blijft onder druk

De Europese staalmarkt ziet zich geconfronteerd met aanhoudende tegenwind. Door een combinatie van teruglopende vraag,…

1 dag ago

Nieuwe algemeen directeur voor Vereniging High Tech NL

Het bestuur van Vereniging High Tech NL heeft Eric-Mark Huitema aangesteld als nieuwe algemeen directeur.…

1 dag ago

Open Huis Dormac toont transformatie van handelshuis naar full servicepartner

Dit jaar viert Dormac CNC Solutions, technologiepartner voor de Nederlandse verspaning, zijn zeventigjarig bestaan. Het…

1 dag ago

Modernisering machinepark maakt productietoename mogelijk bij metaalafdeling sociaal werkleerbedrijf

De metaalafdeling van EMCO-groep, een sociaal werkleerbedrijf uit Emmen, heeft recent een nieuwe kantbank van…

1 dag ago

Nevi PMI: Verdere teruggang Nederlandse industrie

De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…

4 dagen ago