Elektrotechniek België intensiveert exposantenwerving

Elektrotechniek België is de eerste vrucht van BeFair Media, de nieuwe joint-venture waarin VNU Exhibitions Europe en FISA samenwerken. De perfect tweetalige Dejeagher zal ook worden ingezet bij de bezoekerswerving van VSK België en andere, nieuwe initiatieven van BeFair Media.

Leadmarketing van hoog niveau

Dejeagher zal initieel werken vanuit zijn kantoor in Aalter. Hij is geen onbekende in de beurzenwereld. Hij was eerder werkzaam voor Modito /  Mo production Aalter, uitgever van vakbladen en organisator van beurzen. Dejeagher heeft hoge verwachtingen van zijn nieuwe job: ‘Het medium beurs biedt bedrijven bijna onbegrensde mogelijkheden hun marketing te professionaliseren. Er is geen medium waar je zo intensief met klanten kunt communiceren. Inmiddels is het medium zo geëvolueerd dat er sprake is van leadmarketing van hoog niveau. Een beurs biedt geen vierkante meters, maar leads. Dat is de boodschap die ik bij mijn relaties achterlaat.’

De redactie

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

22 uur ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

2 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

2 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

2 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

2 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

2 dagen ago