‘Met deze uitbreiding hebben we nu een veel betere geografische dekking op het gebied van reparatie, service en onderhoud aan Fisher-kleppen’, benadrukt Gideon Kanselaar, accountmanager bij Emerson Process Management in Rijswijk. ‘Ook is de servicecapaciteit hiermee significant uitgebreid, zodat klanten sneller geholpen kunnen worden. Opdrachten op het gebied van klepreparaties, revisies en modificaties komen binnen via het Emerson Service Center dat in overleg met de klant bepaalt wie de opdracht gaat uitvoeren.’
Alle Fisher-kleppen bezitten een unieke code, zodat we in onze database onmiddellijk kunnen zien om wat voor klepuitvoering het gaat. Veel Fisher-kleppen zijn specials en vandaar dat we bij het selecteren van de nieuwe Repair Associates zeer degelijk te werk zijn gegaan. Zo zijn vanuit de Europese Emerson-organisatie audits uitgevoerd, met als resultaat dat ook de nieuwe servicepartners door ons gecertificeerd zijn voor het uitvoeren van alle werkzaamheden aan Fisher-kleppen’, aldus Kanselaar.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…