Met inspirerende verhalen van vakprofessionals uit het technische B2B en interactieve workshops biedt het NajaarsEvent de gelegenheid om kennis over social media te delen en onderling ervaringen uit te wisselen.
Op 28 november vertellen drie Industrial Winners elk vanuit hun dagelijkse praktijk over: social media als onderdeel van de marketing(mix), het organiseren van social media en contentmanagement. Industrial-SocialMedia is te gast in het distributiecentrum van Technische Unie in Alphen aan de Rijn. Misschien een gekke plek voor een event, maar is dat wel zo? Als technische groothandel zet Technische Unie social media volop in, tijdens het Najaarsevent leggen zij uit waarom en hoe. Het event duurt van 13.30 tot 17.30 uur.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…