EVO pleit voor een snelle reactivering van de IJzeren Rijn. Bij de A52-variant loopt de spoorverbinding van Roermond over het bestaande tracé en wordt er vanaf daar een nieuwe spoorlijn aangelegd tot aan Mönchengladbach. Volgens EVO is het van belang dat er wel voldoende treinpaden komen voor Nederlands goederenvervoer. Bovendien dient de spoorlijn bij Roermond te worden doorgetrokken in zowel noordelijke (naar Venlo) als zuidelijke richting. Ook pleit EVO voor goede aansluiting van de Zeeuwse havens op het tracé.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…