Verschillende bedrijven uit de sector hebben inmiddels interesse getoond om onderdeel te zijn van dit plein. Het Foodplein biedt bezoekers in één oogopslag een totaaloverzicht van de volledige Food- en Procesindustrie. Met een specifieke campagne via de toonaangevende mediakanalen worden deze professionals geattendeerd op de nieuwe feature. Bezoekers van Empack zijn onder andere technische managers, kwaliteitsmanagers, procestechnologen, productiemanagers en foodtechnologen.
Naast het Foodplein zijn er nog vier features: ecoPack, print4Packaging, Caps & Closures Lane en labelTech, bedoeld om vraag en aanbod op de beursvloer bij elkaar te brengen. EasyFairs maakt het eenvoudig voor exposanten en bezoekers om zaken te doen in een professionele omgeving, zowel face-to-face als met de persoonlijke online marketing campagne.
Met het hoofdkantoor in Brussel en een internationaal netwerk van vestigingen, organiseert easyFairs vakbeurzen in België, Canada, Colombia, Denemarken, Duitsland, Finland, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Singapore, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…
Softwarebedrijf ConstruSteel behoort in 2024 wederom tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland en daarom…