Via gerichte advertenties in bouwtijdschriften richt FSC België zich tot het publiek van bouwers en verbouwers.
De afgelopen maanden verschenen reeds advertenties voor het FSC-label en deze inspanningen lopen nog door tot het eind van de zomer. Zowel aan Franstalige als Nederlandstalige kant wordt geadverteerd in drie belangrijke tijdschriften rond bouwen, verbouwen en interieur, waardoor een zeer relevant publiek van ruim 120.000 bouwende Belgen bereikt wordt.
Bijkomend maken ook steeds meer steden en gemeenten gebruik van het FSC-campagnemateriaal in hun communicatiekanalen, op events en in hun publieke ruimtes.
De bouwprofessionals worden ook niet vergeten. Tegen het najaar lanceert FSC België de gids ‘Bouwen met FSC-hout’, gericht op een professioneel publiek binnen de bouwsector.
Doel van de gids is het gebruik van FSC-hout in de bouw verder te stimuleren, door praktische tips, duiding en praktijkvoorbeelden te geven rond FSC-houtgebruik en dit in elke fase van een bouwproject.
Technologische innovaties in hightech en precisietechnologie worden steeds complexer, waardoor internationale samenwerking essentieel is. Op…
Hitma heeft een samenwerking opgezet met het Zwitserse Distran, specialist in draagbare ultrasone lekdetectieapparatuur. Deze…
Holland High Tech en Regieorgaan SIA lanceren 'MKB Call Hightech 2024', gericht op innovatieve projecten…
Circulaire scheepsbouw, zero uitstoot in de scheepvaart of over goede data beschikken? De maritieme maaksector…
EAZ Wind, een bouwer van bedrijfswindmolens, is vorige week failliet verklaard. Het bedrijf kende tijdens…
Donald Trump is vandaag opnieuw verkozen tot president van de Verenigde Staten. Op het gebied…