NorthCmedia, een film- en mediaproductiebureau, start volgende maand met de vierdelige documentaire Heels of Steel om diversiteit te versterken.
Heels of Steel volgt vier vrouwen die werken in de maritieme en offshore-energie industrie, een wereld die wordt gedomineerd door mannen. De serie geeft in kijkje in hun wereld vol grote projecten en complexe uitdagingen bij diverse bedrijven, zoals Heerema en TenneT.
NorthCmedia wil hiermee vrouwen in deze industrie zichtbaarder maken door hen op een respectvolle manier te portretteren, aldus het bedrijf. Hiermee willen zij de jonge aankomende generatie tonen welke mogelijkheden en kansen er zijn voor een carrière die misschien niet meteen in hun gedachten was opgekomen. ‘Onze missie met Heels of Steel is om interessante videocontent te maken om te laten zien wat een positieve wereld er schuilgaat achter de beroepen van interessante vrouwen, en op deze manier empowering diversity te promoten en te omarmen.’
De uitzendingen worden wekelijks vanaf 8 maart uitgezonden om 12 uur en zijn te vinden op zowel de website www.heelsofsteel.eu als het YouTube-kanaal en de LinkedIn-pagina Heels of Steel.
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…
Softwarebedrijf ConstruSteel behoort in 2024 wederom tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland en daarom…