Heijmans, ASSA ABLOY en KONE strijden om BouwKennis Marketing Jaarprijs 2009

Foto van: De redactie
Geplaatst door De redactie

BouwKennis heeft de genomineerden voor de Marketing Jaarprijs 2009 bekendgemaakt. Second Bloom van Heijmans Vastgoed en Woningbouw, het LIPS Zorgslot van ASSA ABLOY en ‘Duurzaam naar elk niveau’ van KONE Nederland strijden om de prijs.

De winnaar wordt 17 september, tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst, bekendgemaakt.

Second Bloom is een woonconcept voor actieve 50-plussers. Een vorm van medeopdrachtgeverschap, waarbij toekomstige bewoners zelf samen met de architect en Heijmans hun woning én woonomgeving kunnen bepalen.

LIPS Zorgslot

Het LIPS Zorgslot van ASSA ABLOY komt tegemoet aan de gecompliceerde eisen die worden gesteld aan deuren en de bijbehorende sluitsystemen in zorginstellingen. Dankzij de moderne privacyfunctie biedt het slot zowel medewerkers van de instelling als patiënten de gewenste privacy en bescherming, binnen de wettelijke veiligheidsnormen.

KONE

Het marketingconcept ‘Duurzaam naar elk niveau’ is opgezet om groene en innovatieve producten van KONE over te brengen op klanten. KONE heeft de laatste jaren als eerste een aantal innovatieve en duurzame producten ontwikkeld en de marketingcampagne richt zich op het vergroten van de bekendheid van deze KONE producten.

De drie genomineerden presenteren zich 17 september aan de bezoekers van de Bouwkennis Jaarbijeenkomst in Theater Castellum in Alphen aan den Rijn. Op deze bijeenkomst vellen de jury en de bezoekers samen het eindoordeel.

BouwKennis Jaarbijeenkomst

Dit jaar organiseert BouwKennis voor de zevende keer de BouwKennis Jaarbijeenkomst. Het grootste marketing- en kennisevenement voor de bouw-, vastgoed- en installatiesector dat bezocht wordt door beleidsmakers uit de gehele kolom.