‘We hebben een goed eerste half jaar achter de rug’, vertelt eigenaar Ard-Jan Bruggers. ‘Maandelijks wordt het portaal door ongeveer vijfduizend mensen bezocht en komen meer en meer aanvragen via WoodOnline bij de aangesloten houthandelaren terecht. We zien ook dat het aantal bezoekers blijft stijgen, evenals het aantal terugkerende bezoekers’, aldus Bruggers. ‘Uit recent onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de site, blijkt dat het portaal met een 8 gewaardeerd wordt. Daar zijn we echt trots op.’
WoodOnline heeft de ambitie om het grootste houtplatform te worden. Diverse samenwerkingen met gerenommeerde bedrijven in de bedrijfskolom van de bouw moeten die ambitie waarmaken. Zo wordt al samengewerkt met Werkspot, Zelfstandigenbouw en Hoveniersmarktplaats.nl. ‘Wij zijn continu op zoek naar verder samenwerking met bedrijven binnen de bouwbranche. Uiteraard kunnen houthandelaren in een aantal regio’s in Nederland, België en Duitsland zich nog aanmelden. Ook blijven we samenwerken met John de Wolf als gezicht van WoodOnline. Wij merken dat John bij onze gebruikers de juiste snaar weet te raken.’
‘Wij laten met WoodOnline zien waar brancheverenigingen als Hibin en VVNH en onderzoeken van onder meer ABN Amro, FD en Bouwkennis al op hamerden: De groothandel moet zorgen voor een ideale mix tussen online en offline aanbieden van bouwmaterialen’, aldus Bruggers.
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…