Deze elektrische machine is geschikt om binnen te rijden in een smalgang systeemmagazijn met railgeleiding voorzien van afstandsensoren. De elastische wielen in combinatie met de comfortcabine maken het mogelijk om met deze truck ook buiten te rijden, door weer en wind.
De voordelen van beide type machines (tweeweg en meerweg) blijven behouden, zoals het Hubtex pendelassysteem, waarbij altijd alle wielen bodemcontact hebben. Maar ook het railgeleidingssysteem waarbij de truck altijd exact rechtuit in de gang blijft rijden, een laag platform voorzien van elastische banden die pendelend zijn opgehangen, grote restcapaciteit door eigen bouw van de hefmast als het vorkenbord, comfortcabine met schuifdeur in langsrichting zoals bij tweewegzijladers, complete verlichting en veiligheiduitvoering voor de openbare weg en grote wendbaarheid door het vernieuwde 360 graden werkende stuursysteem. Hubtex levert machines voor de inzet in bekende langgoed inzetgebieden, zoals de hout, aluminium-, staal- en kunststofindustrie.
Door de grote hoeveelheid mogelijkheden in uitvoering, rijden er inmiddels Hubtex-meerwegtrucks voor het transport van onder meer containers, glasplaten, walsen, overgrote pallets en plaat- en rondmaterialen. Ze rijden zowel in lengte als breedte en zowel in smalgang stellingen als vrij verrijdbaar.
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…