Deze elektrische machine is geschikt om binnen te rijden in een smalgang systeemmagazijn met railgeleiding voorzien van afstandsensoren. De elastische wielen in combinatie met de comfortcabine maken het mogelijk om met deze truck ook buiten te rijden, door weer en wind.
De voordelen van beide type machines (tweeweg en meerweg) blijven behouden, zoals het Hubtex pendelassysteem, waarbij altijd alle wielen bodemcontact hebben. Maar ook het railgeleidingssysteem waarbij de truck altijd exact rechtuit in de gang blijft rijden, een laag platform voorzien van elastische banden die pendelend zijn opgehangen, grote restcapaciteit door eigen bouw van de hefmast als het vorkenbord, comfortcabine met schuifdeur in langsrichting zoals bij tweewegzijladers, complete verlichting en veiligheiduitvoering voor de openbare weg en grote wendbaarheid door het vernieuwde 360 graden werkende stuursysteem. Hubtex levert machines voor de inzet in bekende langgoed inzetgebieden, zoals de hout, aluminium-, staal- en kunststofindustrie.
Door de grote hoeveelheid mogelijkheden in uitvoering, rijden er inmiddels Hubtex-meerwegtrucks voor het transport van onder meer containers, glasplaten, walsen, overgrote pallets en plaat- en rondmaterialen. Ze rijden zowel in lengte als breedte en zowel in smalgang stellingen als vrij verrijdbaar.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…