De staalbouwers zijn er trots op dat ze dit vertrouwen hebben gekregen van opdrachtgever Ballast Nedam Bouw Speciale Projecten.
De opdracht omvat de realisatie van een opbouw op de E- en F-pier en de uitbouw van de terminal in het gebied tussen de E- en de F-pier. Er is in totaal 4.000 ton staal benodigd voor het project en de werkzaamheden starten eind dit jaar.
Bovengenoemde werkzaamheden maken onderdeel uit van het omvangrijke project Central Security Non-Schengen (CSNS). Hierbij wijzigt het securityproces van Niet-Schengen vluchten/passagiers van decentrale security bij de gates, naar centrale security in het terminal gebouw. Schiphol heeft dit concept geïntroduceerd om aan de toekomstige passagiersstromen te kunnen blijven voldoen.
Hutten Metaal en Voortman combineren hun jarenlange ervaring om samen tot een hoogwaardig eindproduct te komen.
Hutten Metaal Staalbouw maakte eerder dit jaar een doorstart na een faillissement.
In een ultieme poging de moeizame cao-onderhandelingen voor een nieuwe cao voor het Metaalbewerkingsbedrijf (onderdeel…
Een multidisciplinair team van studenten van Universiteit Twente en Saxion Hogeschool heeft een raceauto op…
Er was in de Nederlandse industrie in juni sprake van een verbetering van de bedrijfsomstandigheden,…
Additive Industries introduceert de MetalFab 300 Flex. Deze nieuwe uitvoering van de metaalprinter biedt een…
De Zwitserse aanbieder van flowoplossingen GF Piping Systems heeft de Innovation Award ontvangen in de…
Ai, dat is toch even een bittere pil. De overheid – het nieuwe kabinet –…