De staalbouwers zijn er trots op dat ze dit vertrouwen hebben gekregen van opdrachtgever Ballast Nedam Bouw Speciale Projecten.
De opdracht omvat de realisatie van een opbouw op de E- en F-pier en de uitbouw van de terminal in het gebied tussen de E- en de F-pier. Er is in totaal 4.000 ton staal benodigd voor het project en de werkzaamheden starten eind dit jaar.
Bovengenoemde werkzaamheden maken onderdeel uit van het omvangrijke project Central Security Non-Schengen (CSNS). Hierbij wijzigt het securityproces van Niet-Schengen vluchten/passagiers van decentrale security bij de gates, naar centrale security in het terminal gebouw. Schiphol heeft dit concept geïntroduceerd om aan de toekomstige passagiersstromen te kunnen blijven voldoen.
Hutten Metaal en Voortman combineren hun jarenlange ervaring om samen tot een hoogwaardig eindproduct te komen.
Hutten Metaal Staalbouw maakte eerder dit jaar een doorstart na een faillissement.
Specialist in AGV-oplossingen Kumatech heeft deze maand zijn eerste zelfrijdende counterbalanced forklift afgeleverd bij een…
Minister Beljaarts van Economische Zaken trekt twee miljoen euro subsidie uit voor het stimuleren van innovaties die de…
Bij de behandeling van het Belastingplan is een amendement van CDA, CU, VVD, BBB en…
Tata Steel Nederland moet in het eerste kwartaal van 2025 opnieuw stevig de broekriem aanhalen.…
Met 370 deelnemers was de Precisiebeurs al in mei uitverkocht. Beursorganisator Mikrocentrum, het verbindende platform…
Het Amerikaanse SurfacePrep heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek…