Uit het onderzoek dat Flanderijn in oktober liet uitvoeren onder startende ondernemers, komt naar voren dat deze ondernemers nauwelijks iets doen aan het voorkomen van debiteurenproblemen. Dat maakt hen in de eerste vijf jaar van het ondernemerschap onnodig kwetsbaar. Los van desinteresse en naïef debiteurenbeleid, wordt het wijzen van klanten op hun betalingsverplichting gezien als ‘bedreigend’ voor de relatie met die klant. Volgens Flanderijn maken klanten hier geregeld misbruik van.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…