In de afgelopen halve eeuw heeft Jungheinrich het beeld in Nederlandse magazijnen en werkplaatsen volgens eigen zeggen drastisch veranderd. Jungheinrich was onder meer verantwoordelijk voor de uitvinding van de reachtruck en zorgde er in de jaren ’90 voor dat AC-techniek de standaard werd voor elektrische hef- en magazijntrucks. Recent gold hetzelfde voor RFID-plaatsbepaling voor smalle gangentrucks. Sinds enkele jaren levert Jungheinrich ook warehousemanagementsoftware. Het bedrijf kan de software ‘koppelen’ aan heftrucks en magazijntrucks.
De Duitse heftruckfabrikant zal zich met haar verjaardag richten op de groep, waarop ze zich al die 50 jaar al heeft gericht: de gebruikers. ‘We worden 50 jaar, dus bezorgen we willekeurig door Nederland vijftig extra grote taarten bij onze klanten’, zo legt director marketing Bart Ravelli van Jungheinrich Nederland uit. ‘Daarnaast willen we iets extra’s doen om onze gebruikers nog extra in het zonnetje te zetten. Wat is er nu leuker dan met je hele team een uitje winnen?’ De winnaars kunnen kiezen uit spectaculaire activiteiten. De wedstrijd verloopt via de Facebook-pagina van Jungheinrich Nederland. Heftruckchauffeurs en Jungheinrich gebruikers die de actie ‘liken’, maken kans op een uitje met het hele team. Hoe meer mensen uit het team de actie leuk vinden, hoe meer kans.
De staalmarkt wordt geconfronteerd met een groeiend aantal onzekerheden, die verstrekkende gevolgen kunnen hebben, zowel…
Digitalisering is de drijvende kracht achter de toekomst van de maakindustrie. Terwijl termen als Smart Industry…
Machinefabrikant Style uit Bunschoten-Spakenburg heeft acht freesmachines geleverd aan de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding…
Denk je dat het voor jou als OEM of machinebouwer zo’n vaart niet zal lopen?…
Het consortium PIXEurope, dat bestaat uit partijen uit elf landen waaronder Nederland, is geselecteerd voor…
In mijn vrije tijd ben ik een fervent toerskiër. Er is niets mooier dan op…