In de afgelopen halve eeuw heeft Jungheinrich het beeld in Nederlandse magazijnen en werkplaatsen volgens eigen zeggen drastisch veranderd. Jungheinrich was onder meer verantwoordelijk voor de uitvinding van de reachtruck en zorgde er in de jaren ’90 voor dat AC-techniek de standaard werd voor elektrische hef- en magazijntrucks. Recent gold hetzelfde voor RFID-plaatsbepaling voor smalle gangentrucks. Sinds enkele jaren levert Jungheinrich ook warehousemanagementsoftware. Het bedrijf kan de software ‘koppelen’ aan heftrucks en magazijntrucks.
De Duitse heftruckfabrikant zal zich met haar verjaardag richten op de groep, waarop ze zich al die 50 jaar al heeft gericht: de gebruikers. ‘We worden 50 jaar, dus bezorgen we willekeurig door Nederland vijftig extra grote taarten bij onze klanten’, zo legt director marketing Bart Ravelli van Jungheinrich Nederland uit. ‘Daarnaast willen we iets extra’s doen om onze gebruikers nog extra in het zonnetje te zetten. Wat is er nu leuker dan met je hele team een uitje winnen?’ De winnaars kunnen kiezen uit spectaculaire activiteiten. De wedstrijd verloopt via de Facebook-pagina van Jungheinrich Nederland. Heftruckchauffeurs en Jungheinrich gebruikers die de actie ‘liken’, maken kans op een uitje met het hele team. Hoe meer mensen uit het team de actie leuk vinden, hoe meer kans.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…