Categories: Actueel

Jungheinrich wint marketingprijs Logistica

De award werd bij de afsluiting van de beurs uitgereikt door Martijn de Weerd, brandmanager Logistica, en Nils Cramer, accountmanager bij Jaarbeurs. Gemeten naar voorregistraties realiseerde Jungheinrich ruim een kwart meer bezoek dan de nummer twee en meer dan 2,5 keer zoveel als de nummer drie. Het bedrijf had een uitgebreide campagne opgezet om relaties uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek op haar stand.

Die stand stond dit jaar in het teken van ‘connect’. Enerzijds zinspeelde de warehousespecialist daarmee op het persoonlijke contact in, anderzijds sloeg het thema op de groeiende connectiviteit, automatisering en integratie in het magazijn. Meest centraal stond echter de verbinding met de bedrijfsdoelstelling van bezoekers. Jungheinrich pakte uit met veel innovatieve ideeën en oplossingen voor het realiseren van meer veiligheid, kostenbesparingen of juist beter gewaarborgde processen.

De redactie

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

1 dag ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

2 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

2 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

2 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

2 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

2 dagen ago