Uit onderzoek onder ondernemers is gebleken dat een relatiemagazine dat zes keer per jaar verschijnt, relatief meer informatie bevat én zowel algemeen als regionaal georiënteerd is, meer beantwoordt aan de hedendaagse behoefte aan informatie en ondersteuning. Het magazine is dan ook samen met ondernemers ontwikkeld. Zo bevat het magazine meer ervaringsverhalen, informatie over wet- en regelgeving, een landelijke en regionale agenda, economische zaken, tips en andere onderwerpen die aansluiten bij de behoeften van ondernemers en de wettelijke taak van de Kamer van Koophandel. Het nieuwe magazine is evenals de Kamerkrant gratis. Het blad wordt deels bekostigd uit de advertentie-exploitatie.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…