Kamer van Koophandel vervangt Kamerkrant door magazine

Uit onderzoek onder ondernemers is gebleken dat een relatiemagazine dat zes keer per jaar verschijnt, relatief meer informatie bevat én zowel algemeen als regionaal georiënteerd is, meer beantwoordt aan de hedendaagse behoefte aan informatie en ondersteuning. Het magazine is dan ook samen met ondernemers ontwikkeld. Zo bevat het magazine meer ervaringsverhalen, informatie over wet- en regelgeving, een landelijke en regionale agenda, economische zaken, tips en andere onderwerpen die aansluiten bij de behoeften van ondernemers en de wettelijke taak van de Kamer van Koophandel. Het nieuwe magazine is evenals de Kamerkrant gratis. Het blad wordt deels bekostigd uit de advertentie-exploitatie.

De redactie

Recent Posts

Ommekeer voor Nederlandse industrie op handen

Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…

12 uur ago

Welke gevolgen heeft de Miljoenennota voor de industrie?

Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…

13 uur ago

Aantal faillissementen valt hoger uit dan verwacht

Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…

13 uur ago

ERP-systeem voor kleine bedrijven in de maakindustrie

ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…

1 dag ago

FME: ‘Kabinet heeft oog voor uitdagingen ondernemers’

Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…

1 dag ago

AWVN: ‘Arbeidsmarktkrapte krijgt terecht prioriteit’

Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…

1 dag ago