Social media zijn online platformen waar de gebruikers, met geen of weinig tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Onder de noemer social media worden onder andere weblogs, fora, sociale netwerken als Hyves, Facebook en LinkedIn, en diensten als Twitter of YouTube geschaard. Met sociale media kun je informatie, ideeën en visies verspreiden en heb je voor veel mensen betekenis. Je bouwt warme relaties op met een grote groep mensen, die enthousiast over je zijn en klant van je kunnen worden of blijven. Dat is wat de sociale media voor steeds meer ondernemers betekenen. Social media hebben een steeds grotere impact op merkbeleving en imago.
Maar hoe doe je het precies? Velen voelen drempelvrees bij sociale media, worstelen met de vraag hoe ze er effectief mee kunnen omgaan en welke keuzes ze kunnen maken. Op dinsdag 20 april tijdens de eerste WTV Masterclass kunnen ondernemers antwoord krijgen op deze en nog vele andere vragen en kunnen zij na afloop meteen zelf aan de slag. Drie toonaangevende sprekers leren de deelnemers alles over het social media landschap, de toepasbaarheid van Twitter, LinkedIn en Search Engine Optimization binnen het eigen bedrijf. De acht uur durende masterclass wordt afgesloten met een uitgebreid netwerkdiner.
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…