Social media zijn online platformen waar de gebruikers, met geen of weinig tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Onder de noemer social media worden onder andere weblogs, fora, sociale netwerken als Hyves, Facebook en LinkedIn, en diensten als Twitter of YouTube geschaard. Met sociale media kun je informatie, ideeën en visies verspreiden en heb je voor veel mensen betekenis. Je bouwt warme relaties op met een grote groep mensen, die enthousiast over je zijn en klant van je kunnen worden of blijven. Dat is wat de sociale media voor steeds meer ondernemers betekenen. Social media hebben een steeds grotere impact op merkbeleving en imago.
Maar hoe doe je het precies? Velen voelen drempelvrees bij sociale media, worstelen met de vraag hoe ze er effectief mee kunnen omgaan en welke keuzes ze kunnen maken. Op dinsdag 20 april tijdens de eerste WTV Masterclass kunnen ondernemers antwoord krijgen op deze en nog vele andere vragen en kunnen zij na afloop meteen zelf aan de slag. Drie toonaangevende sprekers leren de deelnemers alles over het social media landschap, de toepasbaarheid van Twitter, LinkedIn en Search Engine Optimization binnen het eigen bedrijf. De acht uur durende masterclass wordt afgesloten met een uitgebreid netwerkdiner.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…