Legrand pakt met campagne uit bij elektrotechnische installatiebedrijven

De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10 procent inkoopvoordeel. De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2 volts wandcontactdoos en een LCS2-dataconnector.

Elektrotechnische groothandels

Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg,  Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door een actiewebsite.

De redactie

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

1 dag ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

2 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

2 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

2 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

2 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

2 dagen ago