Legrand pakt met campagne uit bij elektrotechnische installatiebedrijven

De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10 procent inkoopvoordeel. De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2 volts wandcontactdoos en een LCS2-dataconnector.

Elektrotechnische groothandels

Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg,  Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door een actiewebsite.

De redactie

Recent Posts

Grenzen verleggen in precisietechnologie

Technologische innovaties in hightech en precisietechnologie worden steeds complexer, waardoor internationale samenwerking essentieel is. Op…

24 minuten ago

Hitma en Distran brengen geavanceerde gaslekdetectietechnologie naar Nederland

Hitma heeft een samenwerking opgezet met het Zwitserse Distran, specialist in draagbare ultrasone lekdetectieapparatuur. Deze…

1 uur ago

Hightech mkb-bedrijven gezocht

Holland High Tech en Regieorgaan SIA lanceren 'MKB Call Hightech 2024', gericht op innovatieve projecten…

3 uur ago

Subsidie voor innovatieve maritieme maakindustrie

Circulaire scheepsbouw, zero uitstoot in de scheepvaart of over goede data beschikken? De maritieme maaksector…

4 uur ago

Na succesjaren faillissement voor windmolenbouwer

EAZ Wind, een bouwer van bedrijfswindmolens, is vorige week failliet verklaard. Het bedrijf kende tijdens…

22 uur ago

MKB Nederland: ‘Goede betrekkingen voortzetten’

Donald Trump is vandaag opnieuw verkozen tot president van de Verenigde Staten. Op het gebied…

23 uur ago