De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10 procent inkoopvoordeel. De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2 volts wandcontactdoos en een LCS2-dataconnector.
Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg, Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door een actiewebsite.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…