Via https://demag.nl/ kan iedereen met vragen zich sinds deze maand wenden tot de hulp van een medewerker van van den Berg Transporttechniek. Via de banner ‘LiveSupport’ kan de bezoeker direct een chat aangaan.
‘We hebben deze vorm van serviceverlening bewust laagdrempelig gehouden’, vertelt Chris van der Deijl, verantwoordelijk voor Marketing en Verkoopsturing bij van den Berg Transporttechniek. ‘Informatie opvragen of vragen stellen via telefoon of mail vraagt net iets meer moeite. We hopen met LiveSupport deze drempel te verlagen, omdat we de klant direct te woord staan.’
Naast de snelheid, laagdrempeligheid en het persoonlijke contact, heeft het systeem meer voordelen. Zo is er de mogelijkheid voor CoBrowse tijdens de chatsessie. Na akkoord van de bezoeker kan de adviseur op afstand de bezoeker door de site navigeren. Daarnaast kunnen documenten en afbeeldingen direct uitgewisseld worden met de bezoeker tijdens de chatsessie, zoals aansluitschema’s, documentatie en bouwtekeningen.
Verder kan de bezoeker, indien LiveSupport offline staat, een bericht achterlaten. Deze wordt de volgende dag direct in behandeling genomen. Van der Deijl: ‘Zo kunnen wij onze klanten beter te woord staan, goed filteren wat wij voor de klant kunnen betekenen en direct passend advies geven. Op termijn willen we tevens een Franstalige LiveSupport instellen voor onze klanten in Wallonië.’ De liveSupport is bereikbaar tijdens kantooruren.
Demag heeft de upgrade aangegrepen om nog meer nieuwe features door te voeren. Zo is er nu een webshop met hijsgereedschappen en Demag-kettingtakels, een documentenbibliotheek en Demag-video’s. Nieuw is ook de toegang tot de Demag Designer Portal. Dit is applicatie waarbij de bezoeker zelf een kraan, railsysteem, takel, motor of wielblok kan samenstellen.
Tot slot bevat de website nu een taalwissel Nederlands-Frans en de Performance Calculator. Deze laatste is een applicatie waarbij de bezoeker zelf kan berekenen wat de ‘Return on Investment’ is bij het gebruik van een Demag Performancekraan, geheel toegepast op de eigen situatie. Tijdens de TIV krijgen bezoekers een demonstratie van LiveSupport in de stand van van den Berg Transporttechniek.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…