LVD Company nv lanceert het nieuwe service- en supportportaal Online Support Ticketing System (OSTS) voor klanten wereldwijd. Hiermee wil het bedrijf met hoofdvestiging in België de customer service versnellen en naar een hoger niveau tillen. Dat laat het bedrijf deze week weten in het een persbericht.
OSTS biedt klanten 24/7 toegang om tickets aan te maken voor servicegerelateerde onderwerpen, zoals een service-interventie aanvragen, informeren naar reserveonderdelen, preventief onderhoud inplannen, zich aanmelden voor een training of gewoon een vraag stellen. Dankzij het portaal zal LVD voortaan sneller en efficiënter reageren op vragen van klanten.
Beveiligde logingegevens
Klanten moeten zich registreren via OSTS om beveiligde logingegevens voor het portaal te ontvangen. De service is gratis. ‘Met OSTS is het mogelijk om gemakkelijk en op elk moment een ticket in te dienen. Dit gaat vervolgens onmiddellijk door naar het bevoegde lokale serviceteam, dat dan actie onderneemt’, laat het de machinebouwer weten. De status van het ticket wordt in real-time weergegeven. Het OSTS-portaal geeft ook de communicatiehistoriek van alle LVD-machines van een klant weer.
OSTS biedt klanten volgens de LVD Group een snelle en handige manier om het customer serviceteam van de machinebouwer te contacteren. Het systeem staat LVD op zijn beurt toe om de aanvragen van klanten te centraliseren en beter te beheren, samen te werken met andere supportteams en een betere service te bieden.
Telefoon en email blijft ook een optie
LVD geeft nog mee dat OSTS niet dient ter vervanging van de telefonische hotline of e-mailondersteuning. ‘Klanten kunnen customer service
nog steeds bellen of e-mailen, maar worden aangemoedigd om zich te registreren voor OSTS, zodat ze sneller een antwoord krijgen.’