De zeven designtrends die dwars door de Macropak lopen worden besproken in het theater op het Ontwerp & Designplein, waar ook de nieuwste materialen worden gepresenteerd. Vier dagen lang worden brandmanagers, (senior)marketeers en leden van directies bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen. Deze trends zijn: milieuvriendelijk, hersluitbaar, functioneel, minimalistisch, matte afwerking, intelligent en cartoon.
Deze editie zet zwaar in op een inhoudelijk programma, innovaties worden extra in de schijnwerpers gezet. Nieuwe elementen zijn het designerspaviljoen, Innovatie Plaza met onder meer de winnaar en genomineerden van de Gouden Noot. Gelijktijdig met Macropak worden in de Jaarbeurs in Utrecht de zuivelbeurs Industrial European Dairy Show en World of Technology & Science gehouden. Macropak wordt gehouden van 30 september tot en met 3 oktober.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…