De zeven designtrends die dwars door de Macropak lopen worden besproken in het theater op het Ontwerp & Designplein, waar ook de nieuwste materialen worden gepresenteerd. Vier dagen lang worden brandmanagers, (senior)marketeers en leden van directies bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen. Deze trends zijn: milieuvriendelijk, hersluitbaar, functioneel, minimalistisch, matte afwerking, intelligent en cartoon.
Deze editie zet zwaar in op een inhoudelijk programma, innovaties worden extra in de schijnwerpers gezet. Nieuwe elementen zijn het designerspaviljoen, Innovatie Plaza met onder meer de winnaar en genomineerden van de Gouden Noot. Gelijktijdig met Macropak worden in de Jaarbeurs in Utrecht de zuivelbeurs Industrial European Dairy Show en World of Technology & Science gehouden. Macropak wordt gehouden van 30 september tot en met 3 oktober.
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…