De Still RX60-50/600 is 77 mm langer geworden dan zijn evenbeeld die in 2006 op de markt werd gebracht. Ondanks de verlenging blijft hij met een l2-maat van slechts 2.963 mm de meest compacte truck in deze gewichtsklasse.
Om aan de hogere capaciteit te voldoen is de truck op diverse plaatsen veranderd. Zo beschikt de RX60-50/600 over een versterkt chassis, een versterkte mast met speciale mastrollen, een versterkt vorkenbord in FEM klasse 3 (FEM 4 is optioneel leverbaar) en versterkte neigcilinders met een neighoek van 3 graden voor- en 6 graden achterwaarts. Tevens kent de truck een nieuwe stuuras en een nieuw contragewicht.
Met uitzondering van het hydraulische batterijwisselsysteem, de geïntegreerde side shift en de stuurhoek afhankelijke snelheidsregeling, beschikt de RX60-50/600 over alle varianten die de huidige RX60 4,0-5,0 serie kent. Een sideshift is als voorzetapparaat beschikbaar.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…