De Still RX60-50/600 is 77 mm langer geworden dan zijn evenbeeld die in 2006 op de markt werd gebracht. Ondanks de verlenging blijft hij met een l2-maat van slechts 2.963 mm de meest compacte truck in deze gewichtsklasse.
Om aan de hogere capaciteit te voldoen is de truck op diverse plaatsen veranderd. Zo beschikt de RX60-50/600 over een versterkt chassis, een versterkte mast met speciale mastrollen, een versterkt vorkenbord in FEM klasse 3 (FEM 4 is optioneel leverbaar) en versterkte neigcilinders met een neighoek van 3 graden voor- en 6 graden achterwaarts. Tevens kent de truck een nieuwe stuuras en een nieuw contragewicht.
Met uitzondering van het hydraulische batterijwisselsysteem, de geïntegreerde side shift en de stuurhoek afhankelijke snelheidsregeling, beschikt de RX60-50/600 over alle varianten die de huidige RX60 4,0-5,0 serie kent. Een sideshift is als voorzetapparaat beschikbaar.
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…