Op deze manier zijn veiligheidscontroles aan de gate niet meer nodig en wordt het via de luchthaven comfortabeler.
De bovengenoemde werkzaamheden maken onderdeel uit van het omvangrijke project Central Security Non-Schengen (CSNS). Hierbij wijzigt het securityproces van Niet-Schengen vluchten/passagiers van decentrale security bij de gates, naar centrale security in het terminal gebouw. Schiphol heeft dit concept geïntroduceerd om aan de toekomstige passagiersstromen te kunnen blijven voldoen. Dit deelproject bevindt zich geheel in het operationele gebied op de luchthaven.
Voor het omvangrijke project op Luchthaven Schiphol slaan Voortman Staalbouw en Hutten Metaal Staalbouw de handen in één om de bouwsnelheid te verhogen, door onder andere de constructie op twee locaties te produceren. Voortman Staalbouw is inmiddels gestart met de montage van de ruim 4000 ton wegende staalconstructie. Het project is naar verwachting in 2015 afgerond.
Tata Steel Nederland moet in het eerste kwartaal van 2025 opnieuw stevig de broekriem aanhalen.…
Met 370 deelnemers was de Precisiebeurs al in mei uitverkocht. Beursorganisator Mikrocentrum, het verbindende platform…
Het Amerikaanse SurfacePrep heeft familiebedrijf Leering uit Hengelo overgenomen. Leering, actief in straal- en oppervlaktetechniek…
Metaalbedrijf Van Schijndel Metaal en Elektrolas, beide uit Noord-Brabant, hebben een onbemande laserlascel ontwikkeld die…
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…