‘De zijkanten van dit ponton zijn gezet en te vergelijken met een damwandprofiel. Dit geeft het ponton veel meer stevigheid en bovendien is er veel minder laswerk nodig bij het binnenwerk van het ponton’, legt Egbert Meester van Tosec uit. ‘Binnenin het ponton hoeven we niet meer zoveel ijzeren ribben te plaatsen. Dit betekent ook dat deze pontons lichter zijn geworden.’ Er was veel belangstelling voor deze nieuwe ontwikkeling.’
De geestelijke vader is Tosec-engineer Jan Boom. We noemen hem ook wel de Willie Wortel binnen ons bedrijf.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…