Ongeveer vijfduizend kleine en middelgrote bedrijven in Nederland zijn lid van businessclubs in de Jupiler League. Netwerken is voor mkb-ondernemers de belangrijkste reden om geld te steken in een eerste divisieclub. Veelal zijn het ook persoonlijke motieven die een rol spelen, zoals de liefde voor de sport en een emotionele binding met de club, stad of regio. Mkb-ondernemers verwachten wel iets voor hun sponsorgelden terug. Goede netwerkfaciliteiten staan op nummer één. De sponsors verwachten verder nadrukkelijk een blijk van waardering voor hun bijdrage, waarbij het gaat om heel kleine dingen, zoals een wedstrijdverslag per e-mail.
Ook Go Ahead Eagles uit Deventer, dat op dit moment de zesde plek in de Jupiler League inneemt, kan rekenen op sponsoring vanuit het midden- en kleinbedrijf. (Foto: Vraag en Aanbod – Gerard ten Bulte)
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…