Ergonomie en comfort waren prioriteit in elk stadium van de ontwikkeling van de VersaCab-, PlusCab- en Procab-serie , welke bestemd zijn voor gebruik op de 1,5 tot 5,5 ton Grendia-familie diesel- en LPG-trucks. Van een eenvoudige maar doeltreffende dakplaat tot een geheel gesloten en van airconditioning voorziene stalen cabine, de VersaCab-serie biedt een verscheidenheid aan flexibele configuraties. Als optie kan gekozen worden voor het bekroonde hi-vis-beschermdak van een speciaal polycarbonaat, dat over het algemeen ongeveer 250 keer sterker is dan glas en dertig keer sterker dan acryl. Het biedt de bestuurder een geheel vrij uitzicht en beschermt tegen vallende voorwerpen, met inbegrip van voorwerpen zo klein als schroeven en bouten.
De PlusCab, een retro-fit panelen cabine, is ontwikkeld voor klanten die al een Grendia-heftruck hebben. Het biedt een all-weather bescherming en een optimaal zicht rondom. Bij het creëren van de luxe Procab-cabine, volledig zwevend en kantelbaar, hebben de Mitsubishi-ontwerpers een ruimte gecreëerd waarin de bestuurder zich uitstekend op zijn gemak voelt en efficiënter werkt. Gemonteerd op vier zwevende rubber blokken, is het cabine-interieur effectief geïsoleerd tegen trillingen, lawaai en de weersomstandigheden.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…