MYbusinessmedia is in twee jaar uitgegroeid tot een multimediale uitgeverij die behoort tot de top 5 van grootste vakbladuitgeverijen van Nederland, zo blijkt uit onlangs gepubliceerd onderzoek van MediaFacts. De rode draad van de producten is ondernemerschap, waarbij de focus ligt op ‘Online First’. De uitgeverij verwacht vanaf juli een maandelijks bereik te realiseren van 2 miljoen pageviews.
Multimediale communicatiemogelijkheden
De nieuwe website van MYbusinessmedia weerspiegelt de online strategie met onder andere een helder overzicht van de multimediale communicatiemogelijkheden voor mediabureaus en adverteerders die zich richten op het mkb. De elf marktleidende vakbladen en vijftien websites van MYbusinessmedia zijn verdeeld over de clusters Automotive, Engineering, Fashion, Trading en Water.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…