MYbusinessmedia, uitgever van Vraag en Aanbod, Verbindingstechnieken, Mediafacts, Schuttevaer, Automobiel Management en veel andere vakbladen, heeft volgens Adformatie in 2012 flink aan de weg getimmerd. Dat is bij de planners niet onopgemerkt gebleven. Ook in de categorie ‘alle respondenten’ scoort MYbusinessmedia goed: daar legde de uitgeverij beslag op de tweede plaats.
Televisiezender Discovery Networks Benelux was de overall winnaar met een score van 7,46. Het Kerstrapport is een project van Adformatie en Ipsos Synovate en is voor de 28e keer opgesteld. In het Kerstrapport geven adverteerders en mediaplanners hun oordeel over de wijze waarop media-exploitanten zich in de markt manifesteren.
De doelstelling is het meten van de bekendheid, de waardering en het imago van de uitgeverijen en andere media-exploitanten onder beslissers over advertentiebudgetten. In totaal hebben 306 functionarissen, 162 adverteerders en 144 mediaplanners, aan het onderzoek meegewerkt. Beide groepen beslissers tellen voor 50 procent mee in het Kerstrapport.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…