MYbusinessmedia, uitgever van Vraag en Aanbod, Verbindingstechnieken, Mediafacts, Schuttevaer, Automobiel Management en veel andere vakbladen, heeft volgens Adformatie in 2012 flink aan de weg getimmerd. Dat is bij de planners niet onopgemerkt gebleven. Ook in de categorie ‘alle respondenten’ scoort MYbusinessmedia goed: daar legde de uitgeverij beslag op de tweede plaats.
Televisiezender Discovery Networks Benelux was de overall winnaar met een score van 7,46. Het Kerstrapport is een project van Adformatie en Ipsos Synovate en is voor de 28e keer opgesteld. In het Kerstrapport geven adverteerders en mediaplanners hun oordeel over de wijze waarop media-exploitanten zich in de markt manifesteren.
De doelstelling is het meten van de bekendheid, de waardering en het imago van de uitgeverijen en andere media-exploitanten onder beslissers over advertentiebudgetten. In totaal hebben 306 functionarissen, 162 adverteerders en 144 mediaplanners, aan het onderzoek meegewerkt. Beide groepen beslissers tellen voor 50 procent mee in het Kerstrapport.
De Duitse machinebouw-industrie ondervindt stevige tegenwind. In het derde kwartaal van 2024 daalde het aantal…
De kalendergecorrigeerde productie van de Nederlandse industrie was in september 3,3 procent lager dan in…
Technologische innovaties in hightech en precisietechnologie worden steeds complexer, waardoor internationale samenwerking essentieel is. Op…
Hitma heeft een samenwerking opgezet met het Zwitserse Distran, specialist in draagbare ultrasone lekdetectieapparatuur. Deze…
Holland High Tech en Regieorgaan SIA lanceren 'MKB Call Hightech 2024', gericht op innovatieve projecten…
Circulaire scheepsbouw, zero uitstoot in de scheepvaart of over goede data beschikken? De maritieme maaksector…