Najaarsactie Kärcher: focus op onbezorgd ondernemen in de industrie

Kärcher erkent de eigenheden van marktsegmenten als de industrie, de horeca, de facilitaire sector, de automotive, de land- en tuinbouw en de retail. Het spreekt dan ook voor zich dat voor elk van die sectoren de gepaste reinigingsoplossingen worden aangeboden. Die oplossingen werden netjes gebundeld in de zes professionele najaarsfolders voor 2011.

Eén van die folders groepeert de Kärcher-apparatuur voor de industrie. De juiste partner maakt wel degelijk het verschil en dus wordt ook in industriële bedrijven een beroep gedaan op de ervaring en vakkennis van de Kärcher-experts. Ontdek welke nieuwigheden Karcher deze keer in petto heeft voor een efficiënte reiniging van fabriekshallen en opslagplaatsen, van transportbanden en koelinstallaties om maar enkele toepassingen te noemen.

Klik hier voor meer details en voor het aanvragen van een gratis industriebrochure

 

De redactie

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

2 dagen ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

3 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

3 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

3 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

3 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

3 dagen ago