Najaarsactie Kärcher: focus op onbezorgd ondernemen in de industrie

Kärcher erkent de eigenheden van marktsegmenten als de industrie, de horeca, de facilitaire sector, de automotive, de land- en tuinbouw en de retail. Het spreekt dan ook voor zich dat voor elk van die sectoren de gepaste reinigingsoplossingen worden aangeboden. Die oplossingen werden netjes gebundeld in de zes professionele najaarsfolders voor 2011.

Eén van die folders groepeert de Kärcher-apparatuur voor de industrie. De juiste partner maakt wel degelijk het verschil en dus wordt ook in industriële bedrijven een beroep gedaan op de ervaring en vakkennis van de Kärcher-experts. Ontdek welke nieuwigheden Karcher deze keer in petto heeft voor een efficiënte reiniging van fabriekshallen en opslagplaatsen, van transportbanden en koelinstallaties om maar enkele toepassingen te noemen.

Klik hier voor meer details en voor het aanvragen van een gratis industriebrochure

 

De redactie

Recent Posts

FME: ‘Kabinet heeft oog voor uitdagingen ondernemers’

Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…

19 uur ago

AWVN: ‘Arbeidsmarktkrapte krijgt terecht prioriteit’

Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…

19 uur ago

Online spreekuur over cyberveiligheid

Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…

21 uur ago

Gratis digitale pocketguide voor de WoTS

MYBusinessmedia heeft een digitale pocketguide voor de Wots samengesteld. De gratis gids biedt een handig…

21 uur ago

Metaalunie: ‘Toekomst van mkb-maakindustrie vraagt om daadkracht’

'Koninklijke Metaalunie is blij met veel aandachtspunten van het kabinet, zoals het inzetten op een…

24 uur ago