‘Het nieuwe anker is in te zetten als bevestigingsanker, hijsanker en als constructief anker’, vertelt Van Kuffeler. ‘Het nieuwe zit in de kop van het anker waarop we patent hebben aangevraagd. Door deze kop heeft het anker een grotere houdkracht in beton dan een schroefhuls’, weet Van Kuffeler.
Dat het anker goedkoper kan worden aangeboden dan een vergelijkbaar boutanker komt volgens de sales en marketingmanager onder andere door de CNC handsfree productiemethode 24 uur per dag en 7 dagen in de week. De T-FIXX kan veelal een M maat kleiner worden uitgevoerd dan de conventionele schroefhulzen. Hierdoor zal ook de toe te passen bout kleiner worden waardoor de gehele bevestiging voordeliger zal blijken. T-Fixx kan zowel in elektrolytisch verzinkt staal of roestvaststaal worden uitgevoerd.
De stalen versie van het anker is geel verzinkt om het te onderscheiden van de rvs-typen. De ankers worden geleverd in M10, M12, M16 en M20 in lengtes van 50 tot 180 mm. Het leveringsprogramma bestaat uit circa twintig standaard uitvoeringen. Daarnaast is ruimte ingepland voor klantspecifiek maatwerk. De 20 standaard T-Fixx uitvoeringen vervangen ruim 100 schroefhulsvarianten zodat er ook bespaard kan worden op voorraadkosten en magazijnruimte.
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…
Tijdens Prinsjesdag werden de nodige plannen van het nieuwe kabinet bekend, waaronder verschillende wetswijzigingen. Een…
Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…
MYBusinessmedia heeft een digitale pocketguide voor de Wots samengesteld. De gratis gids biedt een handig…
'Koninklijke Metaalunie is blij met veel aandachtspunten van het kabinet, zoals het inzetten op een…