‘Het nieuwe anker is in te zetten als bevestigingsanker, hijsanker en als constructief anker’, vertelt Van Kuffeler. ‘Het nieuwe zit in de kop van het anker waarop we patent hebben aangevraagd. Door deze kop heeft het anker een grotere houdkracht in beton dan een schroefhuls’, weet Van Kuffeler.
Dat het anker goedkoper kan worden aangeboden dan een vergelijkbaar boutanker komt volgens de sales en marketingmanager onder andere door de CNC handsfree productiemethode 24 uur per dag en 7 dagen in de week. De T-FIXX kan veelal een M maat kleiner worden uitgevoerd dan de conventionele schroefhulzen. Hierdoor zal ook de toe te passen bout kleiner worden waardoor de gehele bevestiging voordeliger zal blijken. T-Fixx kan zowel in elektrolytisch verzinkt staal of roestvaststaal worden uitgevoerd.
De stalen versie van het anker is geel verzinkt om het te onderscheiden van de rvs-typen. De ankers worden geleverd in M10, M12, M16 en M20 in lengtes van 50 tot 180 mm. Het leveringsprogramma bestaat uit circa twintig standaard uitvoeringen. Daarnaast is ruimte ingepland voor klantspecifiek maatwerk. De 20 standaard T-Fixx uitvoeringen vervangen ruim 100 schroefhulsvarianten zodat er ook bespaard kan worden op voorraadkosten en magazijnruimte.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…