Met de eenvoudige inschrijving en duidelijke vraag- en antwoordfuncties voorziet myOmron de gebruikers van pro-actieve kennis en maakt het de informatie in de databases nog beter bereikbaar.
Op zijn eenvoudigst is myOmron de locatie van myKnowledge, een interactieve intelligente kennisdatabase die online deskundig materiaal bevat. myKnowledge bevat artikelen over industriële automatisering. Elk artikel kan automatisch vertaald worden in bijna elke taal. Hiermee komt de informatie wereldwijd beschikbaar.
Voor geregistreerde gebruikers voorziet myOmron ook in myQuestions. Het gaat hier om een e-mail- en kennisdatabase-ondersteuningssysteem dat online communicatie regelt via een helpdesk met Omrons engineers. De myQuestions e-maildienst is geïntegreerd met de lokale Omron-helpdesk en geeft klanten de mogelijkheid om de status van hun vraag te volgen. Verder bevat het systeem een abonnementsdienst die berichten over geselecteerde onderwerpen verstuurt.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…